loading...
مرجع تخصصی و آموزشی اشکنان
آخرین ارسال های انجمن
اشکنان اموزش بازدید : 137 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (2)

مواد لازم

گوشت ران شترمرغ يا فيله ورقه‌شده 150 گرم
فلفل سياه نصف قاشق چايخوري
پودر سير 1/3 قاشق چايخوري
پودر زنجبيل نصف پيمانه
جعفري خردشده نصف پيمانه
سير دو حبه
روغن‌زيتون سه قاشق غذاخوري
نمك به ميزان لازم

طرز تهيه

گوشت را ورقه كرده و ما‌‌‌ بين دو كيسه فريزر با بيفتك‌كوب مي‌كوبيم تا نازك شود. سير را كوبيده و يا ريز كرده به همراه جعفري خردشده، پودرزنجبيل، فلفل سياه، پودر سير و روغن‌زيتون خوب مخلوط مي‌كنيم. مخلوط را در ظرف مسطحي ريخته و گوشت ورقه‌شده را در اين سس مي‌خوابانيم به طوري که هر دو طرف گوشت آغشته به سس است روي گوشت را با سلفون مي‌پوشانيم و به مدت هفت تا هشت ساعت در يخچال نگهداري مي‌كنيم. نمك را به هر دو طرف گوشت مي‌پاشيم. تابه چدني را كمي چرب كرده و با حرارت زياد استيك را سرخ مي‌كنيم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صالح در تاریخ 1348/10/11 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم انصافا که وب خوبی داری من برات یه پیشنهاد دارم من یه سیستمی دارم که بهش میگن لینک باکس تو میتونی بری توش عضو بشی برا عضویت باید کدی که اخرش هست رو تو وبلاگت بزاری با این کار بازدیدت دوبرابر میشه تو چهارصد و پنجاه موتور جستجوی معروف از جمله گوگل و یاهو و بینگ عضو میشی پیجرنکت و رتبه الکسات هم بالا میره تازه کلی بازدید کننده هم به لینک هات میان انصافا می ارزه اگه میخوای پیشرفت کنی بهت پیشنهاد میکنم بیای تو این سیستم عضو شی راستی برا انتخاب متن وسطش کلیک کن منتظرت هستم برات ارزوی موفقیت میکنم
صالح.لیک باکس افزایش بازدید
http://bazdid-box.rzb.ir/
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اموزشی علمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 12,708
  • بازدید کلی : 113,833
  • کدهای اختصاصی